Tisdag 26/1

Jaha, äntligen var man ledig då. Har inte varit ledig sen förra tisdagen.
Har jobbat en hel del på dagiset och i helgen jobbade jag på hotellet.

Har betala in alla räkningar nu, så det är ju skönt. Bolånen dras ju inte förrän måndag, men annars är allt klart. Skönt det. Vill ha det gjort så fort som möjligt..haha Så man vet vad man har att spendera resten av månaden med :P På lördag åker ju mamma, jag o syster till Sthlm för en liten shoppingtur. Vet inte alls vad jag ska köpa, men vi ska ju fira två födelsedagar och så ska vi ju på dop i februari, så kan ju kolla lite till det.

Om någon undrar hur det går med jackan och försäkringsbolaget, så har jag faktiskt ingen aning. Jackan finns tyvärr inte att få tag på i hela Sverige. Skittråkigt, men så är det. Jag har ringt runt till säkert 20 butiker plus att hon på Boomerang skickade ut ett massmail till alla butikerna. Så jag ringde f-bolaget igår och sa att den inte finns att få tag på, så jag skulle väl få kontant ersättning och vet inte alls vad den blir på. Men hon sa att jag skulle få besked i veckan. Så i september är jag först med att köpa en ny Boomerangjacka =) Hoppas dom bara inte höjer priset detta året också.

Dags att plocka iordning lite nu kanske.

Pusssssssssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0