Sthlm bokat..

Idag bokade mamma Sthlm, så den 30:e åker jag, mamma o syster upp till Sthlm för en shoppingtur.
Mycket trevligt och hoppas jag kan hitta någonting. Kanske kolla efter någon doppresent till Ivar och födelsedags present till Putte.

Tänkte att jag skulle hänga in all ren tvätt i garderoben. Men efter att ha hängt in hälften hamnade jag här, så om jag kanske skulle ta mig ett ryck till. Måste även hänga den blöta tvätten.

Jag har jobbat på dagis en hel del nu. Var ledig igår och jobbar resten av veckan. Det är ju bra. Helgen spenderar jag på hotellet. Så nu är jag inte ledig förrän måndag. Vi hämtade TV-bänken och V-rumsbordet igår som Putte har byggt och Tobbe lackat åt oss. Måste sätta upp TV-bänken imorgon, kanske efter träningen.

Jag har börjat tränat flitigt också. I måndags var det Afro och i tisdags körde vi medel. Imorgon är det Afro igen, det är ju så kul. Har bokat till på måndag. Dom släppte platserna till måndag idag kl.8 och efter 10 min var det bara 19 platser kvar av 60 st. Helt sjukt! 

Ska nog ta och skänka en slant till Haiti, det lilla kan göra skillnad. Tänk om alla kunde skänka, så kom igen nu och skänk, det finns mängder av olika organisationer som är där och hjälper till.


Matilda, har du gått och dött?

Pusssssssssssss

Kommentarer
Postat av: Sandra

Svar: usch, vi får hoppas morgondagen blir bättre.



vi ska åka och bada imorgon på fm, så vid 12 är vi nog inte hemma... Men jobbar du på söndag med eller? Annars är det somsagt ingen brådska =)

Men kul att ses vore det ju!



Pussss

2010-01-22 @ 19:56:03
URL: http://sandranilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0