Rensning...

Varför har man så svårt att rensa ur garderoben?
Man har så mycket kläder att man inte hinner använda allt och man har självklart sina favoriter som man växlar mellan, men ändå har man inte mage att slänga det som är 3 år gammalt och bara hänger. Hittade en fin tubtopp från MQ som jag nog inte använde en enda gång i somras, men ändå kan jag inte slänga den. Det kan ju komma ett tillfälle jag måste ha nått fint och allt är i tvätten.....så går mitt resonemang.
Slängde iaf 1 kjol, 2 klänningar, 3 tröjor. Ny dag imorgon och då kanske det går lättare, haha.

Ikväll börjar ju I en annan del av köping. Gud va kul, dom är ju så härliga =)
När börjar Gossip? Desperate?
Alla som inte har sett Johan Falk-filmerna måste ju se dom nu. Kommer visas på söndagar och börjar idag.
Dom är toppen.

Har satt upp fyra hyllor i allrummet så jag har tömt en flyttkartong nu med filmer och TV-spel. Wohoo...en kartong mindre. Bara ett par stycken kvar. Men dom kan jag typ inte tömma förrän vardagsrummet är klart.....eller är det lathet? Både och tror jag. Mycket ska nog vara här i vardagsrummet och jag vill inte slita upp allt och sedan plocka bort det V.5 när vi ska tapetsera och måla.

Nu ska jag ringa Johanna och fråga om vi ska handla.

Pusssssssssss

Kommentarer
Postat av: Sandra

svar: hihi ja visst vet du =) Nu måste man laga middag varje dag så man får matlåda när man jobbar.. haha. fy tusan, börjar bli nervös nu!



Claes är nog hemma om du kommer och lämnar kläderna, men ta det när du känner för det, ingen brådska =)



Vi skrev visst lite samma sak i bloggen idag såg jag =) Båda skrev om köping oc johan falk filmerna. haha.



pussss

2010-01-10 @ 20:48:55
URL: http://sandranilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0