Nytt år, nya möjligheter?

På tiden att skriva lite kanske. Första inlägget för år 2010.
Helt sjukt vad åren springer iväg. Tänk bara att lilla E blir 4 år och jag själv blir 24 år(!) Shit. Det betyder att det är snart 5 år sedan vi tog studenten. Herrejösses.

Har vart i Linköping idag hos syster. Vi styrde lite med en sak och sedan så spelade vi Buzz.

Ikväll är det Paradise på TV, dubbelavsnitt dessutom nämnde Matilda =)
På söndag börjar också "I en annan del av Köping". Ååååh, dom är ju så mysiga.

Julen är undanplockad och nu ska jag sätta fart och fixa lite här hemma. Imorgon ska mamma och jag måla trappen en sista gång och limma dit nålfiltsmattan. Vecka 5 planerar vi att fixa i ordning i vardagsrummet, måla och tapetsera.

Nyårsafton jobbade jag i servisen, slutade ändå rätt skapligt, så jag var hos JOhanna strax innan 23. Fick skåla in året med Jojo, Mary och Diana. Trevligt, trevligt. Lilla Putte jobbade så han fick skåla med sina arbetskamrater. =) Började jobba kl.8 sedan på nyårsdagen och körde ända till 16.30. 

Året har väl börjat lite sisådär. Upptäckte häromdagen att min Boomerangjacka har brännmärken på ryggen, antingen från en cigg eller raket. Och igår upptäckte jag att min väska är paj. *Suck* Fick stressa ihjäl mig till jobbet också på nyårsdagen, var tvungen o tanka på vägen, och man är väl inte den piggaste på att gå upp kl.7 när man kommit i säng kl.2.  Glömde mina shake i bilen också, jag som skulle börja året med att vara nyttig. 

Ja, huvudsaken är att jag har kommit igång nu med "nya" livet. Jag känner mig som skalman, med en sov- och matklocka som ringer när det är dags ungefär. Jag har iaf inte haft ont i huvudet idag för att jag inte druckit cola, det hade däremot Johanna, hahaha. Då är man beroende! Nästa vecka börjar träningen också. Kul =) Afrodans kör vi på måndag.

Dags att hoppa i säng, orkar nog inte se Paradise, utan får kolla på det på datorn imorgon istället =)

Pusssssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0