Blocket..

Lade ut pjäxorna kl.14 idag och kl.16 ringer en o säger att hon vill ha dom.
Tog med dom när jag skulle in till stan, så nu är dom sålda. Himla bra det där med blocket.

Verkar bli så att vi får renovera vardagsrummet själva. Så jobbigt.
Men det är väl bara att ta tag i det. Först kanske jag skulle bjuda hit släkten innan man sätter igång med kaoset.
Vi har ju också då en deadline som vi måste vara klara på, det är när Putte fyller år 17 feb.
Det är ju allt förarbete som tar sån tid och är så äckligt tråkigt. Tapetsera och måla är ju jag och mamma himla duktiga på =)

Så himla typiskt att Internetbanken ligger nere. Jag som vill kolla om några nya räkningar har kommit in. Haha

-Johanna, jag har kollat 1000 ggr idag om det finns platser på Afron, men det ser mörkt ut. Vi måste vara snabba på att boka nästa veckas pass =)

Pusssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0