5/1-2010

Ligger här hemma och myser lite. Själv dessutom. Har nog tänt alla ljus här hemma, så nu är det varmt och skönt.

Gick in på Internetbanken för o kolla om några fakturor hade kommit och upptäcker att vi fått dubbla fakturor från Eon. Får ringa på torsdag och fråga vad som hänt, för det är på samma summa och samma fakturanr.

Imorgon ska vi till mormor och morfar, morfar fyller år på fredag så vi firar honom imorgon istället.

Tittar på Unga mödrar, den norska versionen. Har sett lite av den danska förut. Iaf så är det en som ska döpa sin dotter och dom pratar om faddrar, vad deras uppgift för barnet är.
Och på tal om det så är jag lyckligt lottad som ska bli fadder åt lille Ivar. =)
Jag är så glaaaaaaad.
Min uppgift är bla att hjälpa Ivar att bekanta sig med den kristna tron. *Host* Så varje söndag ska jag ta med honom till kyrkan. Haha. Njaaa, men jag ska rädda honom om föräldrarna dör, men det hoppas vi verkligen inte att dom gör.

Puss pussssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0