Måndag och -28 grader imorse....

Här är hemsidan till tjejen som gör fransförlängningen.
Nu har hon ett öppningserbjudande på 695kr annars kostar ett set 895kr.
Face tar 1200 kr för att göra och det blir mycket sämre eftersom dom inte sätter "singlar".

Vad händer idag då?
Det är svinkallt ute så helst vill jag inte gå ut. Jag o Jojo ställde in träningen, inte bara för kylan utan jag har lite ont i halsen och hon mådde illa. Verkar ju gå magsjuka, så man vet ju aldrig. Tur att jag är immun mot sånt. *Peppar peppar*

Igår hade vi kalas här hemma för Putte o hans mamma. Mest presentkort, men det är super och han vet ju aldrig vad han önskar sig heller. Fick även en av mattorna som vi köpte i veckan =) Mest glad över blev han väl för skruvdragaren som hade en liten lampa, så man ser vart man ska skruva ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Din header ser ut som ett öga, kult. =)

2010-04-24 @ 20:57:05
URL: http://tvminnen.blogg.se/
Postat av: Sandra

Svar: Jag tänkte faktiskt på dig, och att jag skulle gått förbi, men jag hade ju så mkt annat folk med mig. men tycker verkligen de är dax att ses snart.

puss

2010-07-21 @ 22:15:26
URL: http://sandranilsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej! Var gärna med och tävla om en professionell sminkning och en hemlig gåva! Följ länken, för enkla tävlingsregler!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0