Sammanfattning: Ullared

Jaha då. Kom hem igår från Ullared och det gick väldigt bra att köra. Mia körde ner och jag körde hem.
Blev mer shopping än vad jag hade tänkt. Men det gör inget, lite är julklappar och det är ju alltid bra.
HIttade en astuff väggklocka som jag köpte, jeansleggings för 99kr, locktång 249kr (400 i butik), underställ 70kr, prydnadskuddar 70 kr, strumpor, kalsonger, godis, mössa+halsduk+vantar allt för 130kr, höga ljuslyktor 129kr, raklödder, duschcreme, grytvante + grytlapp, 12 par sockar 60kr, hjärtljus etc. etc.
Bilder kanske kommer iaf på min fina klocka =)

Kanske ska åka med jobbet den 19:e okt. så kanske följer med då också. Haha

Om man skulle ge sig ut och gå och sedan ta sig ett bad.

Pusssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0