Nu kör vi så det ryker..

God kväll!
Äntligen börjar höstens TV-program komma igång. Igår började Ensam mamma söker och hur bra är inte det? =)
På tisdag börjar Idol...undra när Gossip och Desperate börjar?

Har även kommit igång med träningen nu. Köpte nytt kort idag, så jag Maria och hennes kompis Eva var på ett pass vid lunchtid. Sen på eftermiddagen var jag, Matilda, Ester och Ivar på en promenad. Imorgon är det träning igen kl.19.40. Onsdag kanske det blir ett aerobicspass.

Ska jobba imorgon. Skulle varit ledig fram till fredag, men fick hoppa in imorgon. Det är ju inte helt fel. Det behöver jag. Bara att ta alla tider man får nu. =)
Har en hel del räkningar nu att betala i september i och med flytten.

Har ätit potatis och burkskinka nu ikväll. Jag får lite midsommarkänsla då, haha.

Pussssssss

Kommentarer
Postat av: Sandra

Alla bra serier börjar i okt typ. Gossip 18 okt, desperate 6 okt... suck, det är ettag kvar dåå...

pusss

2009-09-07 @ 21:29:53
URL: http://sandranilsson.blogg.se/
Postat av: Sandra

Svar: ja jag såg det i kicks katalog. det är ju riktigt bra. Men jag använder ju aldrig foundations, men kanske borde göra det??

Pusss

2009-09-26 @ 08:09:17
URL: http://sandranilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0