Lördag

Bra länge sen jag skrev nu. Kanske dags att ta tag i bloggandet.
Jag har jobbat en hel del och har varit supertrött på kvällarna och därför inte haft tid eller ork att bloggat. Vi har fixat massa här hemma också =)

Det går framåt, för tillfället håller vi på med allrummet och trappen. Hämtade tapeterna i veckan. Wiiiiiiiiii.
Och en soffa är beställd och borde komma i slutet av nästa vecka.

Igår var jag, Jojo och Fie på bio och såg Flickan som lekte med elden. Jaa, den var bra, men första var bättre och det kändes lite töntigt att ta med Paolo Roberto i filmen. Haha.

Har vart ledig idag. Helt underbart efter 3 lördagar med dubbelpass. Kände att jag behövde lite ledigt i helgen. Men imorgon är jag på det igen och jobbar enda till kl.16.00. Sen är det väl bara att säga god natt för tidigt på måndag morgon åker jag till Ullared. Kul, det ser jag fram emot. Har aldrig varit där och det är ju en sak man måste göra innan man dör :P Jag har en inköpslista och sedan har jag fått en beställning från mamma. Haha

Alla räkningar betalades in idag. Fy fan vad tråkigt. But that´s life.
Nu är man väl ändå vuxen.

Pussssssss



Kommentarer
Postat av: Sandra

Svar: haha jaha, men dåså, kanske ska köpa det då. men ändå, 1000 spänn svider att lägga på smink =)



Kul med lite update i ditt liv =) Ullared är trevligt, men speciellt om man har barn. barnkläder är super billigt. men de finns en hel del schyst inredning också.



måste ses snart.

pussar!

2009-09-26 @ 22:05:21
URL: http://sandranilsson.blogg.se/
Postat av: Matilda

Anna panna du blir aldrig vuxen;)



Ullared, dit ska jag aldrig åka...hoppas jag.



Puss

2009-09-28 @ 10:16:16
URL: http://mathy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0