Kräftskiva

Är det såhär att bo i hus?
Nu är det 4:e gången jag öppnar dörren och någon säger:
- Hej, vill du köpa jultidningar.
- Nej, tack. Det har redan varit en här (två här, tre här, etc.)....



Jaha, idag ska jag iväg och träna.
Igår var jag ute på promenix med mamma.
Och jag har gått ned 0,7 kg på 6 dagar. JIPPI!
Nu kör vi, är ni med?



I helgen hade vi inflyttningsfest/kräftskiva. Det var trevligt, vi var 14 pers här hemma, men några tråkmånsar åkte in i Palace vid tolvtiden och sedan började vi bli trötta, eller iaf jag, för jag hade jobbat på morgonen. Haha. De sista åkte hem vid 2-tiden och då var det bums i säng.

Pussssssssss

Kommentarer
Postat av: Sandra

Svar; Ja ok men då hörs vi av imorgon kväll då =)

Det känns jätte bra att ha kommit igång faktiskt, bara försöka fortsätta. Det är ju det som är det viktigaste, att inte ge upp nu, och att verkligen springa, även fast man inte orkar precis innan man ska iväg.



Pussss

2009-09-02 @ 20:39:40
URL: http://sandranilsson.blogg.se/
Postat av: Sandra

Svar; hihi va gulligt av honom. så husligt. hoppas det smakade bra =)

Pusss

2009-09-07 @ 07:30:13
URL: http://sandranilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0