Söndag

Sofi: OJ, jag som trodde vi hade höga matkostnader. Joo, ett tips är att leva på nudlar i en vecka ;)
Nee, men laga alltid en rejäl middag så tar ni det till matlådor dagen efter. Då slipper ni laga mat 2 ggr per dag också =)

Ikväll började Gossip, helt underbart. Äntligen är söndagarna fulländade. One tree hill, gossip och ensam mamma söker.

Jag är vrålhungrig och försökte få min andra hälft att köpa Spicy, men icke. Nee, så nu blir det spaggetti & köttfärssås.

Imorgon är det dags för min morgonrutin igen. Är ledig både måndag och tisdag så jag ska ut och gå nu båda dagarna innan frukost.

Pussssssssssss

Kommentarer
Postat av: Sandra

Svar: jaa de är jätte bra verkligen!! Nu ska vi bara få tid att se de andra filmerna med.. =) Jag är med på helsänn, skit nervös hela filmen... man får ju fasen ont i magen haha.



tack själv. Wilmer älskar presenterna, han vill läsa boken hela tiden, och Annika Anka (Bamnses kompis) har claes döpt om till Anna anka ;)



Pusss

2009-10-19 @ 16:25:53
URL: http://sandranilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0