renovering pågår...

Ok, nu är det dags att ta tag i det här igen. Har haft en liten semester från bloggen :P
Har jobbat väldigt mycket så jag har inte haft lust eller ork att skriva här.
Fick lön idag och det märktes på lönesspecen att jag jobbat mycket. Kul.

Har vart hos frissan idag och klippt samt slingat mig. Klippte en hel del faktiskt. Ni får se när ni träffar mig nästa gång =)

Det händer grejer här hemma. Soffan finns nu i butiken och den ena delen hämtar vi idag och den andra hämtar vi imorgon. Trappen är grundmålad så nu ska det bara slipas och spacklas klart i allrummet så ska vi se till att måla både trappen och allrummet så fort som möjligt. Är trött på allt slipdamm överallt i huset. Känns inte som att man vill laga mat i den röran. Men men, vill man ha det fint får man lida pin ett tag, är det inte så. =)

Så ligger det till i mitt liv just nu.

Pusssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0