jobb, jobb, jobb

Hello!

Idag tog jag sovmorgon, nästan till kl.10 =)
Men jag måste ladda nu för denna vecka jobbar en hel del.
Jobbar:
Ons - kväll
Tors - morgon + kväll
Fre - morgon
lör - morgon
sön - morgon

Skitkul med kvällar också, lite variation + att man får lite dricks också =)
Men man är ju död sen på morgonen när man ska upp och jobba igen. Hoppas på att få sova på hotellet.

I lördags jobbade jag hela dagen och skulle upp och jobba på söndagen. Fick sovmorgon så jag tänkte att jag skulle komma till halv 8. Ställde om mobilen själv på kvällen, men mobilen ändrade sig själv också, så klockan ändrades alltså 2 timmar bakåt. Vaknade till när min mobil var 7.00, men klockan igentligen var 8. Satte på text-tv för att försäkra mig om vad klockan var. Där stod det 8. Jaha, tänkte jag, har dom inte ändrat än. Kollade en annan text-tv, 8 där också. Ringde Birgitta och frågade vad klockan var och säger också 8. OK jag kommer svarar jag snabbt. Och jag var på plats 5 min efter =)  

Var på Ki-jympa igår =)
Men ikväll blir de ingen träning, ska på Cubus-kvällen istället.

Dags att göra sig iordning. Här kan man ju inte sitta och slappa.
Puss pussssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0