Förvandling...

Ikväll är det myskväll med smörgås och varm choklad toppat med grädde ;)
Tur att jag var ute och gick min morgonpromenad och ska ut även imorgonbitti.

Idag har jag målat trappen. Tidigare var den i sån där ful träfärg och så har vi slipat och grundmålat och nu målat med vanlig färg. Den blev såklart vit. Imorgon ska vi nog lägga på svart nålfiltsmatta. Det blir kanon. Är supernöjd med övervåningen och trappen. Ni kanske får se bilder snart. Satte även upp gardiner idag också. Även lister kom upp idag.

Väntar på att TV-bänken blir klar nu. Den snickrar självklart Putte ihop och Tobbe lackar den åt oss =)

Imorgon kommer syster och då ska vi hjälpas åt att sätta upp väggdekorationer som jag köpte i en butik bredvid Gekås i Ullared. Det här blir toppen.

Måste måste göra klart köket nu i veckan.

Puss sålänge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0