Budgetering..

Jag kan inte rå för det, men varje dag loggar jag in på Internetbanken och kollar om en ny räkning har kommit och sedan bokför det i min lilla budgetkalkyl som jag har gjort för varje månad. Skit kul! Då ser man hur mkt pengar man har till allt roligt sen, kläder, inredning etc. Idag t.ex. fick jag min mobilräkning. Den hade jag bokfört på 350 kr, men den var på ynka 222kr. Hahhaha Pinsamt låg räkning. Så det var ju positivt.

Har också försökt bokfört hur mkt vi handlar mat för på en månad. Inte alls roliga siffror. Men då har man ett mål till nästa månad att försöka dra ned på matkontot.

Nu ska jag göra mig iordning sen ska jag träffa Jojo och Sandra och såklart Wilmer. =)

Pussssssss

Kommentarer
Postat av: Sofi

Haha, säg till om du har nått tipps hur man fåt ner matkostnaderna! Sist vi fick ICA grejen hade vi handlat mat för 5500 Kr bara på Maxi! Kul.

2009-10-16 @ 22:21:45
Postat av: nån smart

Sofi: flytta till afrika!

2009-10-17 @ 00:10:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0