Onsdag 18/11-09

Ikväll får jag sova ensam när sambon jobbar natt.
Funderar på att krypa ned i sängen o läsa min bok.

Har varit i Linköping hos syster idag. Spelat TP på Nintendo Wii, rätt kul faktiskt =) Så åkte vi in till stan en sväng.
Inge kul o gå i den stan när det regnar. Shoppade lite smått & gott till jul och olika blomarrangemang som jag har tänkt göra.

Jag längtar så mkt till jul och att få börja julpynta. Ska nog ta in kartongen imorgon med julpynt och se över vad jag redan har.

Kommer vara ledig rätt mkt nu framöver. Ruschen är över för denna höst och nu drar sig alla företag till julbord och det blir mindre konferenser. Det är väl skönt i max en vecka, sen är jag rastlös och klättrar nästan på väggarna här hemma. Särskilt när jag är själv och alla andra jobbar eller pluggar.

Har varit på Tupperwareparty ikväll och hör & häpna så köpte jag ingenting. Var inne på en såskopp, men känns inge vidare kul o ställa fram en i plast när man har gäster och kanske använder finservisen eller liknande. Mycket smarta "riskokar-byttor" som man bara ställer in i micron och riset är klart på 10 min.  Kunde även koka potatis m.m. i. Men för tillfället har vi ju ingen micro så det kändes rätt onödigt att köpa.

Jaja, jag ska väl erkänna, detta party var i en inredningsbutik och där hittade jag lite då. Köpte dock bara 2 ljuslyktor och fina stenar som jag ska lägga i nått blomarrangemang till sovrummet.
Måste se över vad jag har här hemma också. Hade velat börja lite med blomarrangemang imorgon, men jag glömde ju mina saker som jag köpte i Linköping hemma hos syster, så det får jag ju inte förrän tisdag då hon kommer till stan.

Pussssss och god natt
Puss pusssssssss

Kommentarer
Postat av: Matilda

Ja vi kommer väl ha möglat eller nått innan våra kära "män" letar efter oss=(

Ska vi aldrig ses? haha Puss

2009-11-19 @ 18:02:57
URL: http://mathy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0