Måndag 2/11

Tjoho!
Har vart ledig idag efter att ha jobbat halvt ihjäl mig förra veckan. Men de blir bra med pengar. =)
Kan vara bra till jul. Idag sov vi enda till kl.11.00 så jäkla skönt. Fråga mig inte när jag gjorde det senast och när vi fick sovmorgon tillsammans senast. Underbart.

Imorgon åker jag upp till Sthlm, ska bli skitkul o få träffa både Venke och Erika. Var nästan ett år sen jag träffa Erika och säkert 1½ år sen jag träffade Venke. Tiden bara springer iväg.

Nehe, om jag skulle ta fram de jag ska ha på mig och med mig till imorgon då och sedan krypa ned i sängen kanske.

Ullared var precis på TV. Vilket töntigt program, värre än färjan. Men jag blev lite sugen på att åka dit, haha.


Puss och god natt

Kommentarer
Postat av: Sandra

Svar. jaa man får väl hoppas att det lägger sig lite. Jag blir så nojjig, men det borde väl inte tillåta något som är farligt =)



Vore kul att ses snart!

Pusss

2009-11-12 @ 20:57:10
URL: http://sandranilsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Svar näää jag vet. skiit tråkigt.



haha, det sa jag med till claes igår. de var ju faktiskt lite komiskt =)

puss

2009-11-17 @ 12:49:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0