Ledighet..

Jag är sugen på att göra en fransförlängning igen. Men jag vet inte vart jag ska göra den. Tänker absolut inte göra på Face, för där blir det asfult. Jag vill att Pamelas mamma ska börja göra sånt =)
Jag får väl till att börja med göra permanent fransböjning, för det blir jag alltid nöjd med, så ska jag försöka övertala henne att lära sig göra fransförlängning.

På fredag beger vi oss till Vildmarken, Putte och jag, för att bara njuta. Blir en del bubbel och god mat. Kanske någon massage, vi får se. Önskade sviten så vi hoppas på det =) Bara ingen annan bokar den.

Dags att tända lite ljus, för nu börjar jag frysa. Ska vika ihop lite tvätt också.

Pussssssssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0