Jul, jul, strålande jul..

Julen närmar sig med stormsteg och I Love It. Det bara kliar i fingrarna och jag är jättesugen på att julpyssla och göra olika jularrangemang. Massa inspiration har jag just nu, men det är alldeles för mkt så jag vet inte vart jag ska börja riktigt.

Frågan är bara vart man ska göra av sina blommor som man har nu. Hur kul känns det att slänga båda Orkidéerna som står i köksfönstert så fint, för att byta mot t ex julstjärnor. Njaa, vi får se. Nu ska jag duscha och sedan kanske åka in till stan. Ska försöka ta ned julkartongen ute i förrådet.
I somras när vi satte in kartongerna tänkte jag, vi sätter dom längst in högst upp, för det är ju lugnt kvar till jul. Vips så är vi snart där. Nedräkningen har börjat. =)

Pussssssssssss


Kommentarer
Postat av: sandra

svar: De ska jag absolut göra =)

de är ju kicki och hennes syster mfl som kör showen.



Pussss

2009-11-26 @ 11:51:13
URL: http://sandranilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0