Det här med önskelista..

Ni som känner mig vet att jag älskar allt som har med jul och födelsedagar att göra. Jaa, jag blir som ett barn på nytt =) Så det här med önskelista är ju inga problem för mig, för jag har ju en som jag alltid uppdaterar året runt. Men när nån frågar: vad vill ni ha i julklapp. Ehmm...just det..eeeh vänta jag måste tänka.

Så här kommer min/vår önskelista som ständigt uppdateras:

·         Pengar + presentkort (till huset), Bolagret, Nordik, Mio, IKEA etc - Går alltid åt här hemma

·         Smink (presentkort), Kicks - Behövs alltid fyllas på i sminkväskan

·         Kokbok – A Piece of Cake, Leila - Så jag blir en rikitg hemmafru

·         Puzzel - Inte med 9-12 bitar, utan med kanske 1000-2000 bitar, för dum-i-huvudet är jag inte...

·         TV-Spel, Nintendo Wii resort, TP

·         Brevlåda alt. presentkort Bauhaus - en såndär stor med lås...jaa, fråga sambon.

·         Utebelysning - några snygga utelampor så man slipper skämmas =)

·         Ugnsform med lock och värmeljus – Chilli

·         Popcornsmaskin - fan vad gott

·         Klädhängare i form av ett träd - Antingen finns det för några tusen kr eller så kan ni bygga ett till mig

·         Träningskläder - behövs alltid, så flitigt som jag tränar

·         Myskläder, plysch - sådär julmysigt

·         Väggdekor till toadörren – Inreda.com

·         Köksassistent OBH Nordica - *host* Den där kanske lite dyra varianten, annars så är det en bra bröllopspresent framöver ;)

·         (Stavmixer)

·         Vitlökspress, knäppingsborg - om ni inte har lust att köpa denna, så får jag väl för fan skaffa barn så Matildas mamma köper den åt mig. Det har hon minsann lovat =)

Det var det till en början...


Jäklar vad tiden går. Nu ska jag åka till stan för att sedan bege mig till IKEA.

Pusssssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0