28 dar kvar..

..till Julafton.
Igår gjorde jag en juldekoration till köksbordet och fixade lite julpynt till köket. Julstjärnorna är upp, men inte alla. Har en kartong i förrådet som jag inte får ut själv. Ska försöka en gång till ananrs måste jag ha hjälp och Putte är ju aldrig hemma.

Vi jobbar verkligen alltid om varandra. Jag har jobbat som en tok denna höst och veckorna det har varit som mest jobb så har Putte haft frivecka eller nått liknande. Nu har jag vart ledig hela veckan och då jobbar han både på sitt jobb och åt hans pappa. Jaja, extra pengar är ju alltid välkomnat så man ska ju inte tacka nej till jobb. Kör bara, som jag säger =)
Vi får gotta oss åt varandra imorgon, för då drar vi mot Vildmark och bubbel och god mat. Jippi!



Igår var jag barnvakt åt E & I. E och jag bakade tandläkarskräck medan I tittade på. Han satt där så nöjd och stirrade på oss. Sen sov han en stund och E tittade på barnkanalen och sedan tog vi oss en liten skräckbit var tillsammans med en festis. Vi slickade skålarna och jag sa att man bara får göra så när jag är där. Då sa hon
- Jaa, vi säger inget till pappa. Haha.

Allt gick finemang och alla var nöjda och glada. Åkt hem efter Paradise och slocknade i sängen nästan direkt.

Nu måste jag leta fram mina bikinisar, dom har jag inte sett sen flytten. Hmmm..

Pussssssssss

Kommentarer
Postat av: Sandra

Svar: Åh va bra, då ska jag köpa kokos sen =)

Puss

2009-11-26 @ 15:56:59
URL: http://sandranilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0