Söndag

Imorgon kommer dunderlönen. Det ska inhandlas en hel del hem till lägenheten som ska fixas i ordning nu. Taket ska sänkas på toan, alla lister ska på plats, röret ska täckas och kaklas i köket. Undra om allt är klart sen? =)

Vi ska även åka o kolla på en varsin mobil imorgon =) Har fått återta min gamla eftersom jag slarvade bort min förra och hittade den sedan i snöslask. Gissa om den var fuktskadad ;)

Vi har helt enkelt fullt upp imorgon.
Imorgon ska vi även på äventyr. Mer info om det kommer =) (Nej, jag är inte med barn)


Idag har jag varit ledig. Helt underbart. Häromdagen försov jag mig, men inte så mkt iaf. Sandra ringde fem över 6 (skulle hämtat henne 6.00) och frågade vart jag var, så jag bokstavligen flög upp ur sängen. Men vi blev bara 6 min sena. Inte hela världen, men resten av dagen gick också åt skogen. Shit, jag har aldrig försovit mig i hela mitt liv, det är min mardröm. Alltså betyder det att jag måste varit helt slut i kroppen ;) Dagen efter var jag livrädd att jag skulle försova mig igen.

Kommentarer
Postat av: Matilda

Anna panna pytt i panna. Ska vi leka sen?

Puss

2009-05-25 @ 12:11:06
URL: http://mathy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0