New shoes

Då var det ett par dagar sedan jag skrev då, men jag skyller som så många andra på det fina vädret. Inte har man väl tid att sitta här framför datorn, när man hellre är ute o fikar eller grillar.

De senaste dagarna har jag hunnit med en del. smultronstället är besökt för första gången i år och glassen är lika god som alltid. =) Har jobbat hela helgen och det har varit fullt hus om man säger så. Nu är jag ledig i två dagar och idag har jag varit i Linköping hos syster. Var en sväng på IKEA och IKANO. Hittade ett par skor som fick följa med hem, så nu kanske jag ska lämna tillbaka de jag köpte i Sthlm på Skopunkten.

                       Dessa fick följa med hem =)


Igår när jag åkte strandvägen in till stan från kolmården så körde jag om en bil som hade varningsblinkers på och några dårar som sprang framför med en kärra efter sig där det stod något. Jag hann inte ritktigt se vad det stod men något med ungar. Idag när jag åkte till Linköping så såg jag dom igen vid Stångån. Har dom sprungit till Linköping idag lr? Hummm..

Dags att laga lite köttfärssås och spagetti.
Man får visst göra allt här hemma när man har en handikappad sambo.

Pusssssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0