Städning pågår..

Ni som känner mig vet hur jag städar.....jag börjar gärna i lådor och skåp...så idag har jag rensat ur skafferiet på allt gammalt skit. Underbart. Mer utrymme och allt får nog plats där inne nu. Vi har mängder av kryddor har jag just upptäckt. Flera av samma sort. Två svartpeppar, två vitpeppar, flera Curry från olika märken, två örtsalt etc. etc.
Idag fick en ny krydda ta sin plats i skafferiet. Nämligen, den omtalade vitlökskryddan från Alpnaering. Alpnaering är faktiskt bra. Buljongerna är fettfria och produkterna innehåller endast lite eller inget av t.ex. salt eller socker. Jaa, gå in och läs själva.

Har köpt nya blommor idag. Är så trött på att blommorna dör, så nu har jag köpt två garderobsblommor till sovrummet och en cool blomma till köksfönstret. =) 

Idag fyller min kära mor år. Stort GRATTIS till henne =) Firas ska hon göra på fredag, tillsammans med mormor och morbror. Jaa, alla fyller nu inom en veckas tid. Men jag skriver inte vad hon ska få. Vet redan vad jag ska köpa i morsdag present också. Toppen!

Dags för Roomservice.

Pussssss


Kommentarer
Postat av: Sandra

Svar: tack för tipsen ang dynor. har inte kollat på alla de ställena. jakten fortsätter!=)



Jag köpte diet meal. de skulle vara bra omman bara bytte ut 1-2 mål / dag..

vore kul att ses snart.



pussss

2009-05-07 @ 17:27:23
URL: http://sandranilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0