Promenix och resor..

Har varit ute och promenerat/joggat imorse och sedan ringt Alfakassan, (inga problem med att komma fram).  Sedan har jag fikat med Matilda och Ester vid Färgargården. Ester matade även pippifåglarna. Nu ska jag träffa syster, hon borde ringa snart. Alltid lika seg, om man får säga så.  Vi ska väl bl a vibba på Xtravaganza och hitta på nått mer skoj.
Är ledig imorgon också, vet inte riktigt vad jag ska hitta på då. Skulle kanske åka ut till Maxi en sväng.

Annars här hemma håller vi på och letar lite resor. Tre veckor i december funderar vi på att åka till Asien, var vet vi inte riktigt. Eventuellt Kambodja och Thailand. Kanske Malaysia? Så kommer vi hem lagom till julafton, för den kan man ju inte missa. =)

Kommentarer
Postat av: Sandra

åh va mysigt med en lång resa.. gud va härligt!!



Hade tänkt att höra om vi skulle ses imorgon, men wilmer har ju feber! Suck! Så tråkigt. Men kan ju höra av mig om han är bättre imorgon?



pusss

2009-05-13 @ 20:45:31
URL: http://sandranilsson.blogg.se/
Postat av: Sandra

Svar Han hade inte feber nu när jag tog tempen imorse, men han har fortfarande alvedon i kroppen som kan hjälpa, så ja ska avvakta.

Annars kanske vi kan mötas på maxi en sväng. tror mamma ska åka in dit å i såfall kan ju ja hänga med.. jag ringer senare.

Pusss

2009-05-14 @ 09:33:42
URL: http://sandranilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0