Ingen bra start på dagen..

Dagen kunde ju ha börjat bättre...
Vaknade halv 8 av nått oljud utifrån och kl. 8 ringde alarmet för jag skulle ut och motionera.
Jag gick i min egna värld och lyssnade på musik och när jag kommer strax innan Färgargården så skiter en fågel på mig. Fy, vad vidrigt. Bara ringa och be om att bli hämtad för jag tänkte inte fortsätta min runda med fågelskit på handen, solglasögonen och tröjan. Tror dessutom att fågeln kissade också, för jag var blöt i håret!

Nu har jag precis duschat av mig alla fågelbaciller. En helrengöring blev det.
Nu ska jag äta frukost och sedan fixa iordning mig.

Pusss pussssssss

Kommentarer
Postat av: sandra

haha nä fy stackare... va äckligt!



haha, visst är han störd. måste brås på pappa ;)



Pusss

2009-05-25 @ 15:00:41
URL: http://sandranilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0