Eurovision song contest

Ikväll är det semifinal i Eurovision och Sverige kommer vara med och tävla. På lördag är den stora finalen. Tråkigt bara att Desperate Housewife är samtidigt. Men om Sverige går vidare till final får man ju reda på ändå, men jag får inte reda på vad som händer i Desperate om jag missar det.

Har vart och tränat Aerobis nu ikväll med Johanna. Imorgon är jag ledig och vet inte riktigt vad jag ska hitta på. Blir iaf en morgonpromenad.

I helgen blev det utgång tillsammans med Johanna, Sofie, Karin och Maria. Det är någon/några som har sin dricka kvar, Karins nagellack, men något smink har jag tyvärr inte sett skymten av.


För övrigt så jobbar jag rätt mycket nu de närmaste två veckorna. 12 dagar av 14. =) Money, money money. Och på tal om money, så kommer lönen på fredag. Vilket underbart slut på veckan.

Pusssssss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0