Weekend

Jag vill ut och resa. Bara en weekend lite sådär spontant. Gärna med den stora plånboken i väskan.
I maj ungefär skulle bli bra. Tittar på Barcelona, men det är nog det dyraste resemålet hos Ryanair. Varför är London så billigt?

Matilda är lite sugen. Hon tyckte att vi o barnen (Ester och den i magen) skulle dra, så tar vi männens kontokort. Låter som en lysande idé. Hon skyllde på att Macke bara spelar hockey, men vad ska jag skylla på? Ointresserad av shopping får väl jag skylla på. Ja, men då säger vi så. Klappat och klart. När bokar vi? Vart ska vi förresten?

Nu ska jag fixa mig lite och springa ned på stan.

Pusssssss

Kommentarer
Postat av: Matilda

haha vi ska till thailand. I oktober kankse? Puss

2009-03-13 @ 13:19:08
URL: http://mathy.blogg.se/
Postat av: Sandra

åhh va härligt!

Weekend är ju as härligt. jag skulle vilja åka till London men claes vägrar..... =(

pusss

2009-03-13 @ 13:45:59
URL: http://sandranilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0