Stryktipset

Idag har jag lämnat in Stryktipset. Det är andra gången i mitt liv som jag gör det, tror jag. Förra gången fick jag 5 rätt, så det är väl inget att hänga i julgranen direkt. Men jag tror mer på den här gången ;)
Vad tror ni om mina chanser till 13 rätt (ger respekt)?

Kalmar FF - IFK Göteborg   1, 2
Blackburn - West Ham        1
Ful Ham - Man. U.                 2
Stoke - Middlesbr.                 1
Tottenham - Chelsea           2
Westbrom - Bolton               1, X
Queens PR - Brist C            1
Sheff. W - Swansea              1
Blackpool - Southampt.       1

Charlton - Preston                 X, 2

Ipswich - Watford                  1

Nottingh. - Wolverh.              2

Plymouth - Burnley               1, 2


Vi ses i Thailand nästa vecka ;) *Drömmer*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0