IKEA övertar SAAB

Grattis Linda, nu kan du också hålla koll på mitt liv ;)

Fick hoppa in och jobba idag för Jennys barn var sjuka. Inte mig emot. Fick jobba lunch också så det är bara tacka och ta emot för alla timmar jag får.

Har vart iväg och kört vibrationsträning på Xtravaganza precis med Jojo. Vi köpte ett kort där och dela på. Lite annorlunda och rolig träning. Den träningen ska vara bra också har jag hört =)

På jobbet var det någon som hade satt upp en rolig bild, så stod det "IKEA övertar SAAB". Ni kan ju tänka er hur bilden såg ut. Det låg bildelar utspridda och till hjälp för att sätta ihop den så fick man en "insektsnycker" - sån där nyckel man alltid får till att skruva ihop saker.
Kanske inte så kul om man inte ser bilden, men jag fick mig ett gott skratt iaf. Tänk om man skulle köpa sin SAAB i ett paket och åka hem och skruva ihop.

Pusssssss 

Kommentarer
Postat av: Polla

Med en "insektsnyckel" får du väl bara ihop en Volkswagen Bagge...





Insexnyckel, Anna. Den har sex kanter. Kom igen nu...

2009-03-12 @ 10:51:12
URL: http://gohei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0