Halvars

Är våren här för att stanna?
Knappast, vi närmar oss April och man vet aldrig vad det blir för väder då.
Så man ska passa på att njuta sålänge det varar.

Iaf så hade Halvars öppnat igår, men det blev ingen premiär där, utan vi tjejer var på 3-årskalas hos Ester och fick glass, maränger, chokladsås och banan. Lite kex också för den som vill veta det. Trevligt var det och hon såg väldigt nöjd ut när Matilda började läsa boken hon fick som handlar om henne själv och hennes kompisar. Vi hade nämligen köpt en personlig bok, där man skriver in Esters namn och sen väljer man ut tre kompisar som får följa med i berättelsen. =)
Sen fick hon en klänning som hon hade önskat sig och en CD med Mora Träsk - Full Rulle. Jag tror nästan vi hade roligare åt Mora Träsk än vad Ester hade, haha.

Sen åkte jag, Johanna, Maria och Sofie till Spicy Hot och köpte med oss mat hem. Mumma. Spicy är det bästa thaistället i stan. Trevligt var det och vi kollade lite på TV och snackade skit.

Deklarationen damp ned i brevlådan igår. Men jag hade redan tjuvkikat på Internet hur mycket jag skulle få tillbaka =) Wohooo. Tänk om ändå pengarna skulle komma med kuvertet. Haha. Jaja, man blir aldrig nöjd. Allt skulle ju kunna gå lite snabbare ;)

Dags att åka o handla kanske?

Pussssssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0