Fredagkväll

Nu är jag så hungrig så att jag snart dör. Tur att maten är klar precis nu.
Vilken tid saker och ting ska ta ibland.

Jaha, det har blivit mer jobb denna veckan än det var tänkt, men det är ju bara bra. Jippi, nu går vi mot ljusare tider - både mot sommar och mer jobb. Lyckos mig.
Johanna, vi måste boka in en Sthlm-trip om sisådär en månad.

Pratade med Erika förut. Åååh, vad jag saknar mina vänner och arbetskamrater i Sthlm. Kanske åker upp bara för o träffa allihop, om ändå pappa ska upp och jobba nån dag.

Nee, nu ska jag äta.

Pusssssssss

Kommentarer
Postat av: Johanna

Sthlm, absoooolut ;)

2009-03-06 @ 23:03:19
URL: http://johannastenqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0