Efterlyst

Sitter och tittar på Efterlyst nu, jag vet att jag inte borde göra det. Jag skrämmer upp mig själv.
Just nu är det om fallet "Denns" som försvann i Polen. Han var där med jobbet tror jag och så är han spårlöst borta nu.
Usch, man kan nog inte föreställa sig hur de anhöriga mår just nu. Jag orkar inte ens tänka tanken eller försöka sätta mig in i det. Det knyter sig bara i magen och jag blir nästan gråtfärdig. Det är något man inte ens önskar ens värsta fiende. Bara känslan att inte veta vad som har hänt han/hon. Inte hitta kroppen ens....sista spåret bara tar slut vid en bankomat.
Neee, tack och lov för att alla mina nära och kära finns runt omkring mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0