Utemöbler?

Nu är det mycket i mitt huvud. Flytt, inflyttningsdatum, sälja lgh, renovera nya huset, måla, tapetsera, möbler, inreda.....jaaa, tankarna är många och jag vill göra allt på en gång. Typiskt mig. Det jag funderar på just nu är utemöbler, haha. Jag älskar alla utemöbler i konstrotting, men de är ju inte praktiska att sitta o käka vid.

Den här divansoffan älskar jag:


soffan till vänster är ju också helt underbar och dessutom svindyr:


Jaja, dom är ju inte så praktiska, så de får väl bli ett vanligt bord med stolar som man brukar ha på altaner.
Då blir frågan, ska man ha i trä eller aluminium? Jaa, det är en djungel precis som när man ska välja tapeter.

Pusssssss

Kommentarer
Postat av: Sandra

SÅÅ KUL att ni ska flytta! GRATTIS igen!

Utemöbler är jätte svårt.

älskar konstrotting också. men somsagt, inte smidigt att äta på.

Det finns möbler som är både i trä och alliminum, snygga!

Sen kan ni köpa rottingmöbler och ha som lite mer relaxavd =)



PUSSS

2009-06-10 @ 22:20:33
URL: http://sandranilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0