Tisdag

Man har varken tid att läsa andras eller skriva i sin egna blogg när det har varit så fint väder. Det är inte något man prioriterar direkt. Så idag när det är lite mulet så har jag tid o kolla igenom vad alla mina vänner har skrivit under helgen =)

Ska fixa mina ögonbryn idag och även färga fransarna. Förra veckan gjorde jag permanent fransböjning och jag blev supernöjd även denna gång =)

I helgen som gått har jag jobbat och jobbat. Har jobbat en hel vecka nu så idag är jag ledig och det förtjänar jag verkligen  =)
Åkte ut till skärgården en sväng i söndags, där kommer vi spendera en hel del dagar i sommar. På vägen hem åkte vi förbi Smultronstället och även denna gången blev det en Euro.
Blir inget Arkö i sommar, utan nu är det en sommarstuga på Södra Finnö som gäller.

Ska bara göra er uppmärksamma att dom omtalade Sally Hansen nagellacken finns på City Gross, så slipper ni beställa från Internet. =)

Dags att sätta fart.

Pusssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0