Studentdagen..

Jag hatar denna dagen, dagen då alla studenter springer ut. Jag längtar tillbaka till den dagen jag sprang ut. Vilken underbar dag det var. Ja, jag är avis på dom!

Gick en promenad runt Åbackarna för en stund sedan och mötte massa studenter. Vilken underbar känsla man hade då.
Det har jag iof idag också, med tanke på huset och allt, men tänk tanken att få springa ut en gång till ;)

Jag ska protestera och krypa ner i sängen och vakna upp imorgon. Mycket skönare. Haha, nej då, för vi ska faktiskt till huset och kolla lite o kanske bestämma inflyttningsdatum. JIPPI!

Kanske ta en glass på Smultronstället också :P Men det vet inte Putte än. Hahaha
Min taktik är att säga att vi måste åka i god tid, för tänk om vi skulle hamna i kö bakom alla studentflak. Och om vi då skulle bli lite tidiga istället så kan vi ju gå förbi Smultron.

Dags för duschen och sedan fixa här hemma!

Pussssssssssss

Kommentarer
Postat av: Matilda

Det är ju inte snart, 61 hela dagar kvar, orkar jag vänta så länge?

Jag vill oxå till smultron!

Puss

2009-06-11 @ 12:10:00
URL: http://mathy.blogg.se/
Postat av: Sandra

Svar: tack! =)



jaa gör det, för jag lär ju inte få med mig claes på shoppingturen iaf. haha.



När blir det inflyttning i huset??



Pusss

2009-06-12 @ 13:32:44
URL: http://sandranilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0