Midsommarhelgen..

Midsommarhelgen är nästan över för denna gången. Jag åkte ut till Södra Finnö efter jobbet igår och där bjöds det på dricka och mat. Solen sken när vi åt och jag kan knappt minnas när den gjorde det sist en midsommarafton. =) Plockade 7 olika sorters blommor igår, men jag missade att lägga dom under kudden, så nu blir jag väl inte gift. Skulle stannat kvar till imorgon, men vädret var sådär så jag ville hem.
Har jobbat väldigt mycket nu denna vecka som gått så jag fick ledigt även imorgon. UNDERBART! Men självklart vill jag jobba så mkt jag kan och fåt också. Så nu kör vi igen. =)

Jag och Sofi tog en cykeltur idag. Vi hade med oss kameran och fotade en del, mestadels på kossor. Haha. Kanske lägger in bilder imorgon, nu har jag ingen ork riktigt. Ska nog krypa ned i sängen snart. Är supertrött.

Här hemma har jag just nu tvättat. Ska kanske börja packa imorgon inför flytten. Jaja, jag vet att det är ett tag kvar men min mamma säger att man ska ta lite i taget och jag har alltid gjort och kommer alltid att göra precis som min mamma säger ;)

Nu säger jag god natt, trots att det är lördagkväll!

Pusssssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0