Happy Birthday to ME

Har precis kommit hem från bad o sol vid en sjö och jag är knallröd på ena sidan. Men vad gör det? För idag fyller jag faktiskt 23 år. HIPP HIPP HURRA HURRA HURRA!
- Tack tack.

Har fått en hel del Grattis SMS och telefonsamtal, den enda jag inte hört något ifrån är MATILDA! ;)
Men dagen är ju inte slut än.

Fick mobilen i födelsedagspresent av Putte och kommer fira mig på lördag med släkten. Av mamma o pappa får jag kanske lite ikväll.

Ikväll bjuder mamma o pappa på La Uva i Söderköping. Vi har bokat bord på uteserveringen ikväll. Så himla mysigt. Kanske blir en glass till efterrätt om vi hinner med, annars kanske det blir en minigolfturnering. =)

Nu ska vi iväg och kolla på köka. Wiiiiiiiiiiiii.

Puss puss

Kommentarer
Postat av: Matilda

haha "fint folk ringer alltid sent";) Stort GRATTIS till dej. Pusspuss

2009-06-29 @ 20:49:43
URL: http://mathy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0