Dagen efter..

Idag har jag varit ledig, ännu en söndag. Helt underbart. Jag har tagit igen alla söndagar som jag gick miste om i höstas.
Vi var alltså ute igår. Johanna fyllde ju år i veckan och sara kom hem från Nya Zeeland för en vecka sen och Pamela kom hem nu i veckan från Barcelona, så igår var vi många samlade. Även Matilda tittade förbi. Mycket trevligt. Sofie, Karin och Maria var också med. Förfestade hos Johanna och sedan bar det av till Palace.
Kom hem halv 4 inatt, så snart är det natti natti för imorgon ska jag upp och jobba.

Har tvättat hela dagen idag. Det var välbehövligt kan jag säga. Matilda kom och tvättade 2 mattor, så hon blev också nöjd idag =) 

Imorgon ska jag och Johanna hämta Ester från dagis. =) Det var ett tag sen. Undra vad vi ska hitta på då. Hon ska säkert visa sitt rum som hon har gjort tjugoelvatusen gånger ungefär.

Imorgon kommer jag vara nervös igen. Håll tummarna för oss.

Pusssssssssssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0