Tvätt och födelsedagar..

Hello!
Just för tillfället håller vi på och tvättar här hemma. Det behövs efter alla badturer man har gjort. En mängd handdukar osv låg bara här i hallen, men nu är dom tvättade och rena.

Efter tvätten måste jag iväg och köpa presenter till syster, hon fyller ju 26 år på måndag. Vi ska nämligen dit ikväll och bli firade av släkten, eftersom jag fyllde år i måndags. =) Det är exakt tre år och en vecka mellan oss, haha.

Jaha, så hur mår fingret då?
-Jo, tack det är väl sådär. Var hos min faster igår och la om det och det gjorde fruktansvärt ont för det var som ett nät dom hade lagt först som hade fastnat i såret, så när vi tog bort det så rev vi ju upp såret igen. Jag höll på att svimma ett tag så jag fick lägga mig ned på backen. Haha. Sen värkte det hela dagen i stackars fingret, men idag känns det lite bättre. Ska inte lägga om det idag, för då slipper jag riva upp och bråka med det igen. Lika bra det. Jag bävar inför nästa omplåstring.
Är sjukskriven hela helgen och även måndag, så att det får en chans att börja läka ihop. Men på tisdag hoppas jag att jag kan jobba igen. Då ska jag jobba dubbelpass också. =)

Pusss

Kommentarer
Postat av: syster yster

Fel, fel, fel... Det är två år och 51 veckor mellan oss ;) Puss

2009-07-04 @ 22:39:36
Postat av: cecilie ♥

jag avslöjar hemligheter i min blogg.. kika in och läs!

ha det bra :)♥

2009-07-04 @ 22:59:04
URL: http://ceciliesjostrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0