Sjukskriven

Vart på jobbet idag och stod i köket, men det varade inte så länge för när jag skar gurka så skar jag mig på lillfingret. Jag bara skrek nej, och maria fattade direkt att jag hade skurit mig. Det var en rejäl skinnbit som flög bort och det ville inte sluta blöda och det blöder fortfarande. Vi gjorde allt vi kunde och sprayade till och med på en blodstopparspray, men det bara blödde igenom. Smärtan var olidlig för det bara brände av den där sprayen.

Fick åka till vårdcentralen och bli omplåstrad. Hon i receptionen förstod nogu inte hur pass djupt det var när jag sa att jag hade skurit mig i fingret, hon bara tittade och såg lite sur ut för att jag tar upp deras tid. Men doktorn och sjukskterskorna var iaf jättetrevliga sen. =) Bara att åka hem sen och jag är sjukskriven iaf imorgon också. Hoppas det slutar att blöda.

En Mandolin var det jag skar mig på. Liknar denna:


Skulle ha åkt till Älgsjön idag, men det blir det inget av nu. Sofie o Jojo kommer och hjälper dig istället Matilda =)

Ikväll kanske vi ska ut o käka o spela minigolf några tjejer, för att  jag har fyllt år. Hoppas de flesta kan följa med.
Dags för lunch, sen åker jag med mamma till syster i Linköping.

Pusssssssssss


Kommentarer
Postat av: Sandra

Du verkar ha fått fel på hörseln med. hhaa

Claes ropade på dig flera ggr på vc.. han var där samtidigt som dig...du stod bara och pratade m jenny =)

Men han hörde att du skadat dig på jobbet så jag visste det.

hoppas de är bättre nu..



Pusss

2009-07-02 @ 21:36:33
URL: http://sandranilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0