Göteborg

Kom hem idag från GBG. Har haft det runderbart. Vi åkte ned i fredags efter jobbet med Tobbe och Linda, dom hade förövrigt precis kommit hem från Bulgarien, så de var supertrötta.

Gick ut o käkade när vi kom ner på fredagen och gick o tog lite drinkar på Hard Rock Café efteråt.
 På lördagen gick vi såklart till Liseberg. Wohoo. Jag älskar karuseller. Kanonen är ju superkul. Det var lagom med folk, längsta kön var 40 min. så det var väl OK. =) 
Innan vi skulle gå till hotellet så skulle vi självklart åka Flumride och jag tjatade om en Poncho men blev övertalad till att inte ha en på mig. Det lät ungefär såhär "Titta, dom är ju inte ett dugg blöta." osv. Ok, vi börjar åka uppför och jag sitter längst fram, för när jag var liten kunde jag ju gömma mig där framme, men icke nu längre. Haha. När vi är knappt halvvägs börjar det spöregna och vid varje nedförsbacke får jag ungefär 20 liter vatten över mig. Jag var dyngsur och dessutom kall. Jag var blöt från knäna upp till midjan, både fram och bak. Kändes som jag hade kissat på mig. Jag hade gått och tjatat om att jag ville ha en såndär stor Marabouvinst, så vi var ju tvungna att spela lite innan vi gick hem. Men inte f*n vann jag någon sådan, istället vann Putte en stor chipspåse med 16 chipspåsar i. Hmmm....Så jag var både blöt och sur sen när vi gick hemåt. Iof vann jag två chokladkakor, men jag ville ju ha stjärnvinsten.
Det var bara hem och lägga sig i ett varmt bad och sedan ut och leta upp någonstans att äta.

Idag gick jag och Linda en sväng på stan, medan grabbarna spelade 3 omgångar minigolf och tittade på fotboll. Gothia Cup började idag. (Tur att vi hann åka hem).

Kom väl hem halv 6 ungefär och råkade somna en timme. Har precis ätit och ska krypa ned och sova för imorgon är det dags för jobb igen.

Pussssssss

Kommentarer
Postat av: Matilda

Jag vill oxå åka karuseller=(. Shoppade ni nått? Inte jobba du ska leka med mej! 3 omgångar minigolf låter lockande inte haha.



Puss

2009-07-12 @ 22:06:16
URL: http://mathy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0