After Work

Ikväll är det After Work med några på jobbet. Men de blir inte så sent för jag ska ju upp och jobba imorgon också.
Så har vi bokat Gröna Lund nu =) Jippi. Jobbet anordnar bussresan så ska vi gå på Aquaria och Gröna Lund. Då ska vi åka Insane....så det så, Matilda ;)

Har ett paket att hämta ut, så funderar på att gå in mot stan, men jag är så seg. Skulle iof behöva springa in på Kicks också.

Länge sen jag bloggade och det har väl hänt en hel del. I lördags serverade jag och Sara på Johannas morbrors bröllop. Det gick toppen, men jag var himla trött på slutet. Hade ju jobbat på morgonen så jag var vaken i 23 timmar.

Dags att göra något av denna dag.

Pusssss

Kommentarer
Postat av: Matilda

Den ska jag oxå åka...när bebben kommit ut, om den nu gör det. Så pilutta dej.

2009-07-25 @ 22:25:42
URL: http://mathy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0