Wii Fit

Såhär första dagen på det nya året så får jag väl säga att jag har varit väldigt duktig. Upp och jobbade 9-14.30 sedan åkte jag hem och sov (lite) middag, råkade visst sova i tre timmar. Så kvart över sex ringer mamma och väcker mig. Klockan sju gick jag o Jojo ut och gick i en timme och nu har jag precis kört ett wii fit pass här hemma.

Nu börjar huvudvärken komma för jag har ju inte hunnit äta något än. Hahha Det är ju inte riktigt bra...

Igår stod jag och rockade rockring flera ggr på wii fit och nu känner jag att jag har lite träningsvärk i midjan när jag skulle rocka lite idag också. Haha. En annan rolig övning är att man ska nicka fotbollar som kommer skjutandes och akta sig för fotbollsskor och pandhuvuden. Åka slalom är också kul. Jag är en jävel på yogan kan jag säga, men det är nog mitt balanssinne från gymnastikens alla år jag har att tacka.

Min personliga tränare önskade faktiskt Gott Nytt År när jag loggade in. Haha. Och den håller koll på om du inte tränade dagen innan. Då frågan han vart du var igår, om du var upptagen.

Så där har ni Wii fit i väldigt korta drag.

Dags för en dusch.

Pussssss

Kommentarer
Postat av: Matilda

Jag vill komma o "träna" me dej imorron, har du tid?=) Puss

2009-01-01 @ 21:41:17
URL: http://mathy.blogg.se/
Postat av: Sandra

Svar. hihi jaa jag har provat. jag tror du måste hålla i kontrollen (eller lägga den i en ficka), inte vara på plattan.. =)

(Tror jag nu när jag tänker på hur jag gjorde)



Jaa, ok de låter ju trevligt. vi har inget planerat än så länge, så vi kan ju se om vi hänger på. var ju där nyss, men de går ju alltid åka dit igen ;)





Pusss

2009-01-01 @ 22:41:39
URL: http://sandranilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0