Vilka fynd..

Idag har jag sprungit ned på stan 2 ggr.
Först för att köpa vinterjacka. Vilken lycka. Dessutom fick jag 500 kr rabatt på jackan. Det var nog för att det var halva priset på allt i butiken och dessa boomerangjackor var undanhängda på lagret för att de inte ingick i rea. Undrar om man ens får göra så? Man får väl inte ha något "gömt" på lagret för att man inte vill rea ut det. Men hon erbjöd mig iaf 499 kr rabatt, så jag blev glad ändå.

Sedan skulle jag ner igen för att leta skridskor. Jaaa, hur lätt var det om man får fråga? Inte en enda skridsko i stan finns det typ. Intersport hade inte ens några tjejskridskor och på dom andra ställena så fanns det mest strl. 34-36. Tillslut fann jag ett par på Ica Maxi. Det var sista paret som tur var. Och jag fick dom för endast 200 kr. Tackar! 79 kr i rabatt..haha

Vilka kap jag har gjort idag. Nu ska jag nog gå iväg och köpa mjölk, undra om den kan vara på rea ;)

Pusssssssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0