Tvätta, tvätta, tvätta

Nu ska jag nog ta hand om tvätten. Har ju inte hunnit det i veckan när jag har haft fullt upp o plugga till tentan igår.
Och imorgon ska vi tvätta igen, så då blir det ännu mer tvätt, så bäst att ta lite idag och lite imorgon.

Har vart o köpt termobyxor tills vi ska till fjällen o sen köpte jag en skidjacka till Putte. Den kan du få i födelsedagspresent ;) Termobyxor får han imorgon.

Måste prova mina pjäxor och min skidjacka, så jag kan ha allt. Men det borde jag kunna. Lite osäker på när jag köpte pjäxorna. Hade jag vuxit färdigt då?

Ikväll blir det en promenad istället för träning. kör hårt på Danspasset imorgon istället. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0