Träningspass nr 3...

...på denna vecka. Undra hur många pass vi kommer upp i. Hahaha
Vi kom iväg på ett Aerobicspass idag iaf. Tanken var att vi skulle ha en vilodag eftersom vi körde hårt igår, men rastlösa som vi var så bokade vi in oss en timme innan passet skulle börja och det var ett väldigt bra pass. Det går vi på nästa tisdag också. =)

Imorgon ska jag på nån miljöutbildning på jobbet mellan 13-17 och sedan blir det Hästen med Mathy. T.o.m. pappa o farfar ska gå imorgon. Pappa hade fått några gratisbiljetter eftersom dom sponsrar Vita Hästen. Tänk om han kunde sponsra mig med ;) Haha, joo då, det gör han ju också.
 
Skulle bara få ur mig att jag har tränat idag också, så ni blir lite avis och får lite dåligt samvete ni som bara sitter hemma och latar er ;)

Ska börja läsa en bok imorgon tänkte jag. Undra vilken, jag har några på lager som jag inte börjat på en. Kanske om jag skulle börja med Gravidchock, den låter lite rolig.

God natt!
Pusssssss

Kommentarer
Postat av: Sandra

Svar: hihi jaa vi såg det.. =) Saknar den, men va fint de hade gjort i den..!!!

Men de la ut den för 5000 mindre än vad de gav för den??



pussss

2009-01-20 @ 21:53:04
URL: http://sandranilsson.blogg.se/
Postat av: Anna

Jaha, kan ju ha att göra med dessa tråkiga tider. Bostadspriserna har ju sjunkit. Tråkigt för dom, när de lagt ned pengar på den också. Det jag tänkte på var väl garderoben i sovrummet väl, så hade inte ni? Nu är det natti natti. Puss o god natt

2009-01-20 @ 22:04:33
URL: http://annalarsson86.blogg.se/
Postat av: Matilda

Jaha nu börjar jag bli fundersam, drömmer om att du är gravid och ska läsa gravidböcker. Kankse finns ett liv i magen? Puss

2009-01-22 @ 09:09:18
URL: http://mathy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0