Storlek hit och storlek dit..

Var på staden idag och mötte upp Sandra, Wilmer och Johanna. Gick en sväng och jag skulle absolut inte shoppa något, för det tillåter inte kontot. Blev en lunch (sponsring av mamma med rikskuponger), men jag kunde inte hålla i plånboken iaf. Blev ett par ljusgrå chinos.

Provade ett par på Gina först, men där fick jag inte ens upp byxorna över höften och jag vägrar gå upp en storlek. Så då blev jag förbannad på mig själv och beslutade mig för att jag o Jojo skulle vara tvugna att ta en promenad idag, vilket vi också gjorde. =)

Provade samma storlek på Cubus och de satt Perfekt, med stort P ;) De vad billiga så jag skyller på det, trots att kontot är tomt och att vi ska till fjällen. Sjukt att storlekar kan skilja så mycket. Men tur det, för nu blev jag mer taggad till att träna igen imorgon. 

Pussssss

Kommentarer
Postat av: Matilda

haha ja, han blev crosscheckad farmför mål helatiden av honom och sedan slet han av hans hjälm, då blev han sur och så började dom slåss.



Puss puss

2009-01-29 @ 11:19:27
URL: http://mathy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0