Städmani?

Har städat hela dagen och alltså inte satt min fot utanför dörren. Det låter hemskt, men som en timme ska jag iväg och träna. Idag blir det Danspasset. Hoppas, hoppas, att det är ett bra pass. Då bokar vi det varje Måndag =) Träningskläderna hänger på tork så jag hoppas att dom är torra tills jag ska ha dom om en timme. Annars är ju hårblåsen ett smart instrument att torka kläder med.

Idag åkte även alla julsaker upp på vinden. Bytt gardiner m.m.

Nu värmer jag Thaimat från Spicy. Och nu plingar det.

Återkommer om hur danspasset var senare ikväll.

Pussssssss

Kommentarer
Postat av: Sandra

åt med spicy hot idag. MUMS =)



Puss

2009-01-19 @ 19:31:38
URL: http://sandranilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0